شمع آرایی تالار

شمع آرایی در تجهیزات تالار

در تجهیزات تالار شمع آرایی یکی از مواردی که موجب می شود مراسم در تالارها زیبایی بیشتری داشته باشد است. با این وجود مشاهده می شود که علاقه مندان به شمع آرایی مجالس عروسی بسیار زیاد شده و با این حال معمولاً بیشتر عروس و دامادها از تشریفات تالارهای عروسی تقاضای شمع آرایی دارند.
استفاده از شمع در تالار های مجلل
با وجود این که شمع نماد روشنایی و گرما می باشد از ایام قدیم در تمامی آیین ها و سنت ها مشاهده شده که در مراسم جایگاه ویژه ای داشته است. شمع آرایی تزیین مکان هایی به وسیله شمع بوده که با وجود زیبایی که این شمع ها به فضای تالار می دهد امروزه استفاده از آن یک هنر محسوب شده و نیاز به گذراندن دوره های آموزشی دارد. شمع آرایی در مکان هایی همچون رستوران ها، تالار های مجلل، کافی شاپ ها بسیار استفاده شده و باعث ایجاد جلوه های بسیار زیبا و نمای خاص می شود. علاوه بر این همچنین برای مراسم عزا نیز شمع آرایی استفاده می شد که این امر از گذشته مرسوم بوده است. شمع ها معمولا در شکل ها، رنگ ها و سایز های متفاوتی در بازار موجود هستند که طبیعتاً باید نحوه چیدن آن و انتخاب این شمع ها متناسب با نوع مراسم باشد که این امر نیاز به هنر شمع آرایی دارد.

استفاده از شمع آرایی در تشریفات تالارها امری است که از گذشته تا کنون بسیار مرسوم بوده و البته در حال حاضر اهمیت بیشتری به آن داده می شود. با وجود اینکه امروزه زیبا برگزار شدن مراسم در تالارهای مجلل یکی از دغدغه های عروس دامادها می باشد به طور حتم توجه به دیزاین و تزئینات این مجالس که موجب زیباتر شدن و خواص تر شدن مجلس عروسی می گردد بسیار اهمیت داد. با وجود این که امروزه از شرکت های خدمات و تشریفات عروسی جهت دیزاین برگزاری مراسم عروسی استفاده می شود، افراد می توانند شمع آرایی مجالس عروسی شان را نیز به افراد با تجربه و هنرمند این شرکت‌ها سپرده و با سلیقه خود محل هایی را برای شمع آرایی انتخاب کنند. از دیگر مواردی که در منوی شمع آرایی مجلس عروسی وجود دارد شامل شمع آرایی میز های سوارز، شمع آرایی میزهای کویین، شمع آرایی محوطه باغ، شمع آرایی برکه باغ و تالار و …‌ است.

ایده شمع آرایی تالار
بسیاری از لوازم روشنایی زیبا در بازار وجود دارد، اما شمع های تزئینی در شمعدانهای جذاب و خلاق بهترین ایده برای ایجاد یک دکوراسیون داخلی عاشقانه هستند و سبکی مدرن به تشریفات تالار اضافه می کنند.
تزیین تالار با شمع آرایی، اگر در تالار فضای استخر و حوض موجود است ویا آب نما، روی آب شمع‌های شناور را قرار دهید. شمع های تیره با درخشندگی زیبا، کاملا با هر نوع ایده ی تزئینات داخلی، سبک ها و رنگ تالار سازگار هستند، گرما و آرامش را به تزئینات داخلی اضافه میکنند. شمع های زیبا و تزئینی باعث ایجاد فضایی رمانتیک و حس خوش آمدگویی در تالار را ایجاد می کنند.

شمع های معطر، گزینه بسیار مناسبی برای ایجاد حس آرامش و راحتی در فضای ورودی تالار و یا سرویس بهداشتی تالار می باشند. هم چنین شمع سفید، حس آرامش و امنیت را در فضا ایجاد می‌کند. در قسمت سرویس بهداشتی و محوطه شمع سفید قرار دهید تا حس تمیزی و پاکی نیز القا شود. شمعدان ها در دکوراسیون تالار از جمله موارد کاربردی هستند که درخشش دکور میز پذیرایی را افزایش می دهند و لوازم جانبی شیک را در سبکی پر زرق و برق به دکوراسیون داخلی مدرن اضافه میکنند.

شمعدان های فلزی و چند شاخه بی نظیر با ایده های تزئینی کلاسیک، عالی به نظر می رسند. شمع ها و فانوس های تزئینی ساده القا کننده سبک سنتی و سبک روستیک است. شمعدان های سرامیک، فلزی، شیشه ای و چوبی با الگو های دکوراسیون قدیمی برای تزئینات داخلی در سبک تاریخی، مورد استفاده قرار می گیرند.

تزیین میز با شمع آرایی
در تزیین میز با این هنر، شمع های تزئینی همراه با گل های تازه، بسیار تاثیر گذار به نظر می رسند. آنها حس راحتی و نرمی را به تزئین داخلی مدرن می آورند و میز و فضا را شگفت انگیز می سازند. طراحان معمولا از شمع ها و گل ها به عنوان لوازم جانبی تزیینات تالارها استفاده می کنند تا گرما و احساس راحتی را در طراحی مدرن بیان کنند. ترکیب گل های بهاری با شمع ها یک دکوراسیون بی نظیر در تالارها است. البته با در نظر گرفتن سبک انتخاب شده در فضای تالار می توان از طراحی ها و چیدمان های مختلفی برای فضا انتخاب کرد. شمع های تزئینی در اشکال، رنگ ها، طرح ها و اندازه های مختلف وجود دارند. آنها را می توان با برگ های کوچک، تکه های میوه ها، تصاویر حیوانات، پرندگان، گیاهان و گل ها تزئین کرد، به طوری که امکان تزئین داخلی و تزئینات میز در سبک خاصی را فراهم کنند و متناسب با سبک مورد نظردر تالار، به عنوان مثال کلاسیک، وینتیج و یا مدرن و دیگر سبک ها تزئین شوند.شمع ها را می توان به صورت چندتایی قرار داد و یا به طور جداگانه در قفسه های دیوار،روی میزها استفاده کرد. و یا اگر سبک کلاسیک در فضای تالار است ترکیب کیریستال ها با شمع فضایی کلاسیک و رمانتیک را القا می کند. معمولا برای شمع های ساده از جاشمعی های به شکل فانوس برای زیبا و درخشان ساختن شمع ها و تاثیر گذاری بیشتر در دکوراسیون تالارمجلل استفاده می شود. بلند و کوتاه، معطر و با جزئیات، مربع، دایره ای و شکل مارپیچی، شمع های تزئینی به یکی بهترین المان تزئینی در دکوراسیون استفاده میشود که محیط تالارهای مجلل را به فضایی خوشایند، آرام و عاشقانه تبدیل می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *